Mul on kursuseplatvormiga tehniline probleem ja ma ei leia sealt vastust – mida teha?

Aeg-ajalt võib tulla ette veebilehitsejast tingitud probleeme. Näiteks, võib näida, et pole mingile küsimusele vastanud, kuigi tegelikkuses oled seda teinud. Ametlik hindamissüsteem on iseseisev veebilehitsejas näidatud vastusest, seega isegi kui sul sellised probleemid ette võivad tulla, ei mõjuta need sinu ametlikku tulemust.

Proovi veebilehitseja sulgemist ja taaskäivitamist. Kui see ei aita, proovi sisse logida mõnest muust veebilehitsejast või seadmest.

Kui need sammud ei aita, siis vaata, kas Circle’is on selle kohta juba vastus. Tähelepanu: ära jaga avalikult ekraanipilti enda vastustega, et mitte avaldada õigeid vastuseid teistele õppuritele. Võid ka Circle’is adminidele privaatsõnumi saata.