Olen kursuse läbinud. Millal saan oma tunnistuse?

Kui oleme kõik sinu vastused töödelnud ja kinnitanud, leiad oma tunnistuse Minu profiil lehe ülaosast. Tähelepanu! Tunnistus on kättesaadav ainult digitaalselt ja selles keeles, milles kursuse läbinud.

Mida teha, kui ma ei saa tunnistust, kuigi olen kursuse läbinud?

Kui sa pole veel tunnistust saanud, on selleks mitu võimalikku põhjendust:

Tunnistuse saamiseks oleksid pidanud sooritatud vähemalt 90% harjutustest ning saama 50% harjutustele õiged vastused.

Kontrolli ka, et oled andnud piisavalt tagasisidet kursusekaaslastele iga vastastikku hinnatava (peer-reviewed) harjutuse puhul (nendeks on harjutused 4, 15, 23, 24, 25) – see on enim levinud põhjus tunnistuse mittesaamiseks.

Seejärel läheb aega enne, kui sinu vastused saavad teiste õppurite poolt piisavalt arvustusi. Kui sinu harjutused on saanud piisavalt tagasisidet kursusekaaslastelt, võib aga ette tulla, et mõni sinu vastusest on määratud rämpsposti (või on saanud väga madalaid tulemusi), millisel juhul kontrollime neid käsitsi.

Vastastikusest hindamisest:

Vastastikku hinnatavate vabas vormis tekstvastuste töötlemine võtab aega, sest selleks on vajalik koguda piisav kogus arvustusi. Pealegi kontrollime käsitsi üle kõik keskmisest madalama tulemuse saanud vastused, mis võtab veelgi enam aega. Seetõttu peavad paljud teist ootama oma tulemusi ja tunnistusi pikemalt.

Kui sul on tunnistuste kohta veel küsimusi, siis vaata Circle’is keskkonnas. Kui sa ei leia otsitud vastust sealt, siis võta ühendust Circle’is privaatsõnumi või emaili kaudu: support@elementsofai.zendesk.com.

Kursuse tunnistuste kvaliteedi tagamiseks kasutame info käsitsi töötlemist ja see võtab aega. Tegeleme protsessi mugavamaks muutmisega, nii et palume natuke kannatlikkust!

Palju õnne kõigile, kes on juba kursuse edukalt läbinud ja kõigile, kes teevad seda tulevikus!